Tuesday, May 31, 2011

Tävlingsmänniskorna i Munindalen.

Första veckan med kvalitetsappen Endomondo ser ut såhär. Det här är min vardag. Nu ska det bli kul att starta vecka 2 och tävla mot sig själv. Och mot Ludde Korv så klart, den smale snygge.

Vem kunde tro det, att ett gemensamt intresse mellan mig och min chipsman skulle bli TRÄNING.

Joråsatt.

Och DIET och KOSTHÅLLNING.  Det intresserar oss också. Ost och kött. Bacon and eggs. Lyxa till det med mörk choklad och sprutluder.

Varje morgon väger vi oss för att se vem som är snyggast. Sedan tävlar vi mot varandra att cykla snabbast till Fågelsångsdalen and back. Fy fan vad roligt vi har.

56 kilometer - snart har jag nog rest ända till månen så duktig jag är. Självutnämnd duktighetsminister - fy fan vad gött.


5 comments:

Anonymous said...

Fan vilket roligt snustwitter! Jag sitter här i soffan och snusar. Du ska inte cykla hit, eller? Här finns General och Kronan...

AO said...

Har din app inte någon redogörelse för puls?! Svagt!

Ulla said...

Jag är illa sugen men får tyvärr hålla i hatten.
Vore ju barockt att cykla tre mil för en snulle, näst intill sinnessjukt.
Ang pulsmätare får man ju isåfall köpa en sådan att koppla in, detta är möjligt men till en kostnad jag är osugen på.

A said...

De brända burgarna utgår från vad? Big Macs? WhoppeRs? Who knows?

Ulla said...

Big Mac har väl alltid räknats som standard? Cirka 550 kcal x4 rätt in i cykelpedalerna/apostlahästarna. Det hade smakat.