Friday, May 27, 2011

A piece of shit

What's that piece of shit, utbrast jag idag när jag kom hem till åsynen av den avbildade vidrigheten.

Ja, hon ville ha den, svarade Ludde självklart.

Men snälla nån, sen när har vi ett barn som får allt hon pekar på? Och framförallt: Hur sugen är jag på att ha en vedervärdig man i studentmössa och med en skylt som säger SNILLE i tyghänderna?

Nu får jag ju hålla i den här fulingen i tre år, tills den kommer till användning när Clara tar studenten. Jeeez, kvinnan ska precis till att sluta högstadiet, snacka om lång svennebananframförhållning.

Lovisa har ju så klart redan totaltappat intresset för gubbjäveln.


5 comments:

Anja said...

Oj. Han är snygg. Bättre än "hallon" kitty som finns överallt. Lite unik sådär...

Anja said...

"lovisa kan ju inte ha en sån!" varför, undrade jag. "För han ser lite lurig ut..." hrm. Det tänkte hon nog inte på när hon tvingade papai att köpa den... ;-)

Anja said...

Det kom ett till argument: "gubbar kan man inte leka med"

Ulla said...

Haha, fy fan vad det ska bli ball att snacka med Elsa på fredag, smart och rolig!

Anja said...

OOOOOOH vad jag längtar!!!