Friday, February 04, 2011

Jag dör

Nu har jag gjort det som jag sa åt mig själv att INTE göra. Inte på några villkor. Icke. Hör du det, Ullaguran, ICKE.

Men lyssnade jag på mig? Lydde jag? Nej inte fan gjorde jag det.

Jag har tittat på förlossningsfilm på You Tube. Natural Child Birth. Water Birth. Nathan's birth. Unassisted natural child birth with real sounds. Orgasmic child birth.

You name it och jag spyr. Dessa vidriga underliv som öppnar upp sig, svullna rövhål, kvidande porrfilmsljud och push push push, små blodiga, slemmänniskor som kommer ut ur kvinnors vaginor. Det är ju för fan helt sinnessjukt.

Varför gör vi på detta viset? Har vi inte kommit längre i forskning och framsteg att vi kan skapa våra avbilder på annat vis? What about laboratorier, what about kirurgi, åtminstone?

Låt kroppen sköta det där, det mest naturliga som finns, bäst för barnet att komma ut på naturligt sätt ju, en häftig upplevelse! - sägs det.

Men det är ju bara världens bullshit och bullfitta. Jag kan inte tänka mig något vidrigare än det jag ska tvingas genomlida inom de närmsta veckorna. Söv ner mig för fan. Gör någonting!

Skyll dig själv, det var du som låg. Ja visst fan var det, och hur vidrigt det än är så är det väl värt det om man sedan får en person att leka med i klass med Lovisa. Jag vet. Men jag kan väl få gnälla, gny och förfasas iallafall. Bli förbannad över hur jävla omodernt allt är. Hata naturen, för den är onaturlig, grym och ful.

Inget är så illa att det inte kan bli värre, säger lagen om alltings jävlighet. Gäller det förlossningar också? I guess so.

2 comments:

Anonymous said...

Ulla, du är ju tuff för fan, tuffast i stan! Detta klarar väl du, snabbt överstökat. Skärpning. Hi hi. Kram från mammadockan

"Everything I can do, you can do better"

Alex said...

Kom igen, nu gör vi det.