Wednesday, February 09, 2011

Av nu eller aldrig verkar jag välja aldrig

Så har jag vart hos morskan. Jag vet inte om jag gillar henne eller om jag tycker hon är en kall och hård kossa. Förmodligen är det bara jag som är sur. Som vanligt då.

Hon sa att fosterljuden lät perfekta. Att magen minsann växt lite. Att allt såg bra ut.

Det säger du bara, snäste jag. DU LJUGER, som i värsta Hjördis-stil. Som en idiot.

Så föreslog hon att jag skulle knulla. På 1800-talsmaner rekommenderade hon färdknäppen, talade vidlyftigt om spermans slemproppslösande effekt. Godafton sa jag, okåtast i kommunen.

Då erbjöd hon att hinnsvepa mig. Vad det innebär kan du roa dig med att gissa själv. Jag avböjde.

En lite vaginal undersökning då, trugade hon. Bara titta lite?

Nej tack sa jag skräckslaget, behöll byxan på och gick hem, kyskhetsbältet ordentligt knäppt.

Jag är fan inte redo för det här.

No comments: