Monday, August 22, 2011

Mina nya sugna bryn

Check me out, som High Five sa. Jag har färgat ögonbrynen. Mao är jag numera konstant snygg. Inte lika snygg som min lilla tjockis så klart. Men tillräckligt stilig nu, med de nya svartmuskiga brynen, att få resa till London och loota loss på Primark. Jag ska resa med världens minsta ryggsäck. Bara ha med mig kläderna jag har på mig, lite smink och linser. Resten köper jag. Det drabbar ingen fattig. Som Farfar sa. Som Anja sa.

Börjar bli peppad nu. Fast fortfarande mest sorgsen över att lämna de små söta i dagarna fyra. Men den känslan hoppas jag kunna mota undan när jag står där på fredag. Med en pint liquid bread. På Commercial Tavern. Med de snyggaste dockorna in town. Åååh.


1 comment:

Anja said...

Du ser otroligt snygg ut. Kräver fler bilder på detta. Snygg och smal är du. Jag är ful och fet. Meeeeen det drabbar ingen fattig. Det bjuder jag på.