Monday, August 22, 2011

6 månader idag, grattis

Nu hade jag kunnat ysta loss om hur tiden bara flög iväg, att min lilla bäbis inte är liten längre, kanske berätta om hur det var på Patienthotellet för 6 månader sedan, när denna människa bara vägde 3,3 kg och sa äääh och försökte misshandla mig bröstledes.

Men det vill jag inte. Jag vill bara konstatera att det är, till skillnad från vad jag kunde föreställa mig, möjligt att älska två små människor lika mycket. Hur sjukt det än kan låta. Vi celebrerade genom att gunga lite. Och alldeles nyss lagade jag en chokladkaka utan socker, som vi andra ska fira med i afton, när Lilla Anna och Långa Farbrorn kommer hit.

Puss på dig, lilla söta glada!

2 comments:

mawia said...

det var mig en tjusig giraffjacka hon fatt pa sig hohoho. ses pa fredag tant, hoppas du kan slita dig fran de sma denna helg!

Ulla said...

Du, jag skojar inte när jag berättar att det är ett av hennes mest välanvända plagg! Taximocka, ses på fredag, hurra!!!