Friday, May 15, 2009

Sweet Child O'Mine - 6 Månader jättegammal


Här får du. Jag bjuder på detta collage, som ju är själva definitionen för snygghet. Sex månader, ett halvt år, ett liv. Vad vore livet utan Pamela i Dallas? Tråkigt, tråkigt. Eller som jag sjöng på den tiden jag var som intelligentast: Vad vore livet utan palmerna i Dallas, tropiskt, tropiskt.

På mina första sex månader finns det kanske allt som allt sex bilder, och nu överdriver jag lite. På Lovisa finns det gott och väl sexhundra, och nu tar jag i i underkant. I framstjärten kan allt hända, du kan lita på teknikens under.

Nu ska lilla bada. Imorgon far vi till Ubatuba, och det heter faktiskt så på riktigt, det är ingenting jag har hittat på. Väl mött.

2 comments:

Anja said...

Grattis på sexmånadersdagen!!! Stor flicka nu. Vilket underbart collage! Hon verkar vara en sån liten goding. Ska bli ballt att få lära känna henne snart.

Kram!

mormor said...

Grattis och tusen pussar på halvårsdagen! Mormor