Tuesday, February 10, 2009

Gammal är äldst

Nu bjuder snubbarna i U2 på ännu ett skivsläpp i dagarna. Den kanske är bra, nya skivan, det har jag ännu ingen åsikt om. Men vad jag reagerar på är hur jävla gamla dom ser ut att vara. Och faktiskt är. Närmare 50 skulle jag tippa. Och då slår det mig att Camdengubbarna förmodligen resonerar som så, att kan dom, så kan jag. De har visserligen hållt på och stretat i cirka 20 år utan att komma någon vart med sina halvtaskiga talanger, men titta på bilderna nedan så ser du ju att det är fan ingen större skillnad på Matt i Mössan och The Edge från U2, eller för den delen Rick Gill och Bono. Gamla trötta gubbar som borde pensionera sig från rockscenen allihopa.



vem är vem, Bono och Rickstacy, rockfarfar som rockfarfar



eller se här, the Edge och Matt med Mössan, lika som bär


Vilket band får ligga mest - Rick Gill Allstars eller U2?

4 comments:

J said...

hihi, jag tror camdengubbarna får ligga mest. jättelika ju!

Anonymous said...

fint blogghuvud!

/L

Nina said...

Hi hi, tror du inte att herren i fraga kommer googla sig sjalv snart, ramla in pa bloggen och bli enormt smickrad over jamforelserna du gjort? Vatten pa sitt kuvert...

Ulla said...

Ja det vore väl skoj! fast Matt med Mössan kan inte göra det, för han vet inte att han heter så!