Thursday, February 19, 2009

Chatta

Jag har förstått att de flesta kvalitetsmänniskor sitter på sin MSN Messenger i Appear Offline-mode, jag gör det även själv, i väntan på att någon intressant människa ska dyka upp (och jag ska slippa snacka med gamla kollegor i Sydafrika, den gamle räven eller motsvarande ostystare från det förflutna som man inte är intresserad av).

Men när alla låtsas vara offline ser man ju aldrig varandra och får därför ingen anledning att logga in som online.

Har vi ett Catch22 här, månne, i en modern I-landsproblemdräkt? 

Jag går online nu så får vi se vad som händer. Det är ju möjligt att jag är en sådan där tönt som ingen vill snacka med.

2 comments:

Svenny said...

Och dar var jag!

Ulla said...

Ja där satt du o gömde dig o bara väntade på att jag skulle komma o ta dig!