Monday, October 10, 2011

DBS - betyder Döden Bakom Styret

Tjofaderittan, se upp i backen, här kommer jag. Av anledning ingen kan veta tyckte jag att det var hett att fotografera mig själv när jag cyklade hem i lördags natt. Min gissning är att jag ville testa Ray:ens dåligtljus-funktion i kameran. En annan teori kan vara att jag inbillade mig, för stunden och i salongsberusningens hetta, att jag var cool och tuff.

Vän av ordning kan vända sig mot de faktumen att jag a. cyklade berusad b. med bara en fungerande lampa c. och i detta tillstånd tog kort i farten. Det kunde ju slutat hur som helst!

Nu slutade det ju bra - med att jag stövlade in hos mamma Eva i bara trosorna för en kopp te vid 1-draget, för att sedan rulla hem under mer ordnade cykelformer.

Min cykel är nämligen en King, vilket gör mig till köng. Skulle jag rattat en dansk DBS hade saken vart en helt annan biff.




2 comments:

Anja said...

vänta nu. att de två först bilderna togs av dig i en hejdundrande fart är jag med på. men den sista. du ser ju supercool ut. lite new romantic och svår.

Ulla said...

så jävla syntig o hård ja. sån e jag!