Saturday, March 28, 2009

Wake up, I wanna play


Man får skylla sig själv om man sitter och trollar med sina maskiner till klockan 3 på natten. För reveljen lyder aaaaauuuuuh helst klockan otta. Sedan kan man visserligen ganska ofta sova en sväng till, men inte just idag för landlorden skulle komma och kolla lyan med en potentiell hyresgäst klockan 10.45. Klockan 10.50 knackar det på dörren. Döm av min förvåning när jag öppnar och istället för Landlorden står Jesus där. Personifierad av två kärringar i kappa från Jehovas. Laddade med kristna värderingar och broshyrer. Jag verkar inte komma undan - de vill hjälpa mig, de vill frälsa mig och mitt stackars oskyldiga barn. Fy fan.

Jag borde ha erbjudit dom min Satansbibel i utbyte men jag var inte tillräckligt snabbtänkt. Nu har jag kvalitetspublikationen Awake! i min ägo, vakna upp och se Jesus Kristus Horan Myten Konceptet, som frågar sig bland annat "Did God use Evolution to create life?", vad är det för en jävla efterkonstruktion, det stämmer ju inte alls med bibeln, rävbenen och äpplet.

Om dom vågar komma igen är det jag som skapar vardagsrumsdebatt. Välkomna. Och ta gärna med er Allah om ni känner honom, den horbocken, jag har ett par sanningens ord för honom med.

No comments: