Saturday, March 21, 2009

Detta har hänt

Ja, detta har faktiskt hänt just idag. Tant har gått och blivit sjuk. Vänt ut-och-in på magsäcken, ja jag ska inte gå in på detaljer. Men fy fan. En jävla tur att jag har en så oerhört snäll dotter som fattar vinken och går med på att ta långa tupplurar mellan måltiderna. Tack, världens bästa Lovi.

Nu på eftermiddagen låg jag i feberfrossa opch spände mig lite. Plötsligt vaknar jag med ett ryck. 

NEJ VAD HAR JAG GJORT???

I famnen har jag min docka. Den är alldeles livlös, vad fan har jag gjort, har jag legat ihjäl den??? Jag skakar den frenetiskt för att försöka få liv i den. HJÄÄÄÄÄLP!

Tills jag upptäcker att det är Guran jag ligger och skakar. Lovisa ligger så klart tryggt i sin egen säng. Och Guran, mjukisgiraffen, kan jag naturligtvis inte blåsa liv i.

1 comment:

Anja said...

Usch vilken mardröm!!!

Krya på dig och sluta yra i febermössan.