Friday, March 20, 2009

Only last night I found myself lost, by the station called Kings Cross


Idag har vi varit i Kings Cross på tjejmiddag hos Lill-Fredrik. Två stycken Lilla och ett gäng svenska låglandskossor. Sara P hade lagat en Stensman-paradrätt som smakade mumma. Klyftpotäter, fetaostbiffar, sallad och tzatziki, morsan och polisen. Hade jag haft kamera med mig hade jag lätt postat bilder. Det var coca-cola, det var cheesecake, det slogs på den stora trumman och hölls ej i kalorihatten.

Snyggaste lägenheten i värsta Turning Torso-stil hade han investerat i, Lill-Snygg. Kändes som att komma till Sverige, minus inredningssnacket, pekpinnarna och koman. Sjukt lyrrigt! Jag borde ha filmat, hur kunde vi glömma det?

Hissen var dock madrasserad - det var en smula märkligt?

Det enda minuset var att bäbisen gallskrek ungefär 50% av tiden vi var där och att jag var rädd för horor, halickar och knarkare på vägen hem. Men det gick ju bra det med.

No comments: