Saturday, March 28, 2009

Pussmannen

Nämen vad är detta, jag blir så trött. I Lund av alla ställen har den s.k. Pussmannen gått lös. Han våldspussar kvinnor på stan, upprepar som ett mantra "åh, du är så vacker, jag vill ha dig, du är så vacker, kan jag få ditt nummer" och kysser i ansikte och på hals. Som ett jävla miffo. Nu har han tydligen häktats. Och hans ursäkt: "Det är så vi gör i vår kultur". 

Vilken jävla kultur är det, den där man våldspussar flickor? Den verkar fullständigt sinnes, den finns fan inte.

När jag ska flytta till Lund vill jag inte drabbas av nån jävla pussman på stadsbibliotek, saluhall eller centralstation. Håll dig borta, cp-pussare.

1 comment:

M. said...

Hans kultur, enligt honom själv, är Frankrike, eller Paris närmare bestämt. Nu är han häktad och dom väntar iallafall.