Wednesday, March 11, 2009

Hade Wolfram Alpha gett samma resultat?

finska rycket
pubesring
Storknull
"shorts och strumpbyxor" kille
allsång pattarna
anna book mehmet
badrumsvåg med fetthalt
blir man tjock av grädde
blogg kåta ulla knullar
dansade tryckare och kände ståndet
en kort praktisk frisyr
fet och fräsch är mitt indiannamn
frågor till "jag har aldrig"
ger bakfylla kåthet
grängesberg ica
högljudda kärringar
kallbadhus naken
kines bajsar i badkar
nakna kåta småflickor under 15 år indiska
skönt för honom samlag
snickelisnack skalman
snyggast fitta
vad heter arnold schwarteneggers mamma
öl byggde denna kropp

Vad är detta för rapakalja, snickelisnack dumsnack, sammelsurium av orelaterade företeelser? 

Jo, det ska jag tala om för dig. Det är nyckelord som via Google leder till denna publikation. Det är ju helt sjukt vad folk söker på konstiga ibland vidriga saker. Jag tycker tex inte det är roligt att blivit googlad av en pedofil. Fy fan.

Men de flesta är ju bara roliga. Arnolds mamma, den var bra. Kines bajsar i badkar - ja det är ett ämne som jag brinner för så klart. Öl byggde denna kropp - ja det gjorde den. Sedan tycker jag väl inte att temat för bloggen är kåta ulla knullar, men det kan nog hända det med. Snyggast fitta vinner - så sant som det var sagt. Och Anna Book och Mehmet som tog hennes oskuld och hon som gav honom ett barn - en av mina favorithistorietter. Det var nog inte jag som dansade tryckare och kände ståndet - det var nog hon som dansade med rastamannen, stackarn. Skönt för honom-samlagsställningar har jag mig veterligen aldrig tipsat om, det är väl inte mitt ansvar. Finska rycket - ja du ser ju själv hur bra det funkade, här sitter jag nu med en bäbis.

Så till några intressanta frågeställningar. Om bakfylla ger kåthet - ja det tror jag nog kan vara möjligt. Blir man tjock av grädde - ja det tror jag nog kan vara möjligt det med.

Och det här med mode. Shorts och strumpbyxor på en kille - förmodligen ingen bra ide, Men in tights liksom, nehejdutack. Kort praktisk frisyr - glöm det, alltid blankt nej nej nej.

En bra fråga till "Jag har aldrig" är för övrigt "Jag har aldrig ljugit när jag spelat jag har aldrig", känn på den.

1 comment:

Anonymous said...

här sitter jag och har aptråkigt på konferens och sen läser jag din blogg. tror du det är lätt att hålla sig för skratt, eller? tror du alla undrar vad jag sysslar med? men den grekiska flickan bredvid mig uppskattar iaf dina fina bilder på lovi!