Friday, January 06, 2012

Vamos na praia

En liten månskenspromenad till stranden i januari, vem har dött av det?

Det var igår det. Idag har vi suttit under våra parasoller och fått majs, glass och vatten. Om havet finns det olika åsikter: Lillaste älskar't, Lilla Stora är rädd för vågor och törs absolut inte plaska själv. Bäras! Vrålar hon. Och jag bär.

Just denna dag idag knäpptes förresten Årets Bild 2012. Den är så sjukt rolig att alla som ser den börjar gapskratta, så även jag, trots att den tagits på "min" bekostnad. Jag bjuder på det, för sån är jag. Tyvärr sitter den fast i Luddes telefon för närvarande, så du får glatt vänta tills den dyker upp på Fejjan. Sånt är livet. Men om man väntar på något gott så är det ju bara jättehärligt, och det här skrattet är ta mig i brasan gott som mos. Håll i solhatten.

PS Faktor 60, jag har inte bränt mig.


No comments: