Sunday, January 29, 2012

Operation Sur No More


För att bli mindre sur tänker jag mig ett antal åtgärder. En är att förkovra mig. Alltså ta del av kulturupplevelser i högre grad. Idag ska vi åka till Moderna Museet i Malmö.

Enligt recensionen på Google Maps har de "riktigt fittig personal". Det bådar gott.

Ska bli intressant att träffa dem, se just hur fittiga de är. Det är gött att möta fittiga människor, för då framstår man själv i bättre dager och uppfattas i jämförelse som lite mindre fittig själv.

2 comments:

ch said...

Jag tyckte nog att fittorna var helt ok, men de kanske bara var jag som var en sådan uberfitta, men de letade skitlänge efter en poster till mig, säkert satt de och snacka skit om mig och mitt könsorgan i timmar efteråt, hur jävla störig jag var som skulle ha sista postern i butiken så killen fick pilla ut den ur plastfickan efter att ha letat i alla lådor bakom disken, vi tänker det i alla fall

Ulla said...

Ja de blir nog mindre fittiga när andra fittor träder in och fittar loss, det kan vi säga. Jag var ju också rätt fittig med min kamera och mitt störiga barn som sprang runt och pillade.