Tuesday, April 05, 2011

Lovisas konst

Jag har sagt det förr och säger det nu igen. Lite skrytsamt, I know, men sån är jag. Mina barn e inga aper. De är istället sjukt snygga, smarta, duktiga och välartade. Det kommer att gå bra för dem! Se bara hur snyggt Lovisa kan rita vid den ringa åldern 2 år och (nästan) 5 månader.

En klassiskt snygg sk huvudfoting. Enligt litteraturen i ämnet kan man normalt rita sådana i 3-4-årsåldern. Men min lilla kan redan.

En huvudfoting, som inte bara har ögon, mun, armar, händer och ben - utan även en liten brumma* mellan benen!
*enligt Lovisa



Här är en med både hår på huvudet och brumma, omringad av moln.

Här är hela familjen - jag och Ludde överst och under de två små barnen -
oklart vilken som är Lovisa och vem som är Isabella. Fin familj, min familj!

1 comment:

ch said...

finast