Monday, April 18, 2011

10 saker du aldrig skulle skriva i din Facebook-status

Fick precis svar från könsmottagningen. Bengt, Arne och Ove - det är nog läge att ni testar er. Sorry. (3 people tagged).

Nej, nu orkar jag inte mer, nu tar jag livet av mig. Tack för allt.

Skönt med lite extra ledighet. Ringde in mig sjuk i morse och har tillbringat dagen på puben #win

Min chef är en lömsk, obegåvad tjockis med noll koll

Det var jag som mördade Olof Palme

Har världens minsta snopp :-(

Fy fasen vad mina hemorrojder värker och kliar, nån som har tips på lindring?

Äntligen tresiffrigt! Som alla vet, vinner den som legat med flest, det går bra för mig nu.

Nu får ni för fan sluta skriva så jävla ointressanta saker. Principen att har du inget vettigt att säga är det bättre att hålla käften gäller även på Facebook. Skärpning, annars raderar jag er.

Hatar Facebook och nu ska jag radera mitt konto.

4 comments:

Nina said...

Jag har FB-vänner som skrivit både 2:an (samma person, flera ggr, uppenbarligen uppnåddes inte önskat resultat) och 4:an. 9:an och 10:an är ganska vanliga..."Hide" trycker jag när det blir som tramsigast!

Lisa said...

Jag skulle fan kunna skriva 9:an själv.

Kan du inte ta och uppdatera listan med 10 statusar som du sett någon annan skriva som du aldrig i hela jävla livet skulle skriva? Det skulle bli sköj tycker jag.

Ulla said...

Men det e ju supertaskigt, tänk om JAG blir raderad då istället...men jävligt kul vore det allt. Hmmm...

Lisa said...

Fast tänk så sugen man blir ibland! Jag har några favoriter men jag vet fan inte ens om jag vågar skriva dem här, jag kanske får maila tant istället, haha.