Wednesday, April 01, 2009

Lovisa och hennes London-kompisar

Här är hon i mitten bland alla blandbäbisarna. Det är lite så vi jobbar här, det är ju därför vi älskar Lindon och hennes mångfald. En halvindisk-kvartsnorsk-kvartsengelsk, en halvtrinidad-halvengelsk-varför-inte-lite-irländsk-också, en halvmarockan-halvnordengelsk, en halvfransk-halvnegerengelsk. Och så Lilla som ju är halvsvenne-halvbrasse med portugisiska och italienska anor.

Sedan är det förstås kul för mig att se att just mitt barn är både snyggast och gladast. Och duktigast på att sitta fint.

5 comments:

Svenny said...

Jaaa! Som mina barn ska va: Halvsvenska, en kvart engelsk och resten fran bangladesh och wales. Jag bara kanner hur snygga de kommer bli!

Ulla said...

Ja ungefär hälften så snygg som du!

Svenny said...

Eller dubbelt, beroende pa hur man ser det!

Anja said...

Jag vet inte vad jag baserar detta på men jag tycker att just på denna bild är hon lik din bror. :-)

Ulla said...

Ja dubbelt då! Och glaset är halvfullt!

Och Morbror Calle blir nog väldigt glad att höra hur snygg han måste vara då...