Saturday, April 04, 2009

Jobba med människor

Jag försöker översätta min CV till svenska, för framstjärten liksom. Och det är fan inte lätt.

Jag är ju en kreativ tänkare med en kan-göra attityd som vill arbeta i en hektisk och kreativ kontorsmiljö med varierande arbetsuppgifter. Jag är erfaren, välorganiserad och har ett öga för detaljer. Därtill är jag en god kommunikatör med ett stort sinne för humor. Jag njuter av att arbeta både ensam och i grupp. Jag lär mig snabbt, älskar utmaningar och att utveckla nya färdigheter. Jag fungerar bra under press och är van att använda mitt eget initiativ. Jag kännetecknas av god analytisk förmåga, en rättfram approach och ett gott hjärta. Jag är dessutom en påhittig ordkonstnär.

Men allt är ju bara klyschor, trams och ordbajseri. Hur gör man egentligen?

2 comments:

Svenny said...

Ja! Varfor kan man prata sa pa engelska men inte pa svenska. Glom inte att man inte far saga att man ar bra i Sverige, ocksa!

Ulla said...

Men jag ÄR ju bra. För fan. Och snygg.