Thursday, April 16, 2009

Fint som snus

Hallelujah allah akbar. Nu hissar vi Olivias våg i flaggstången - äntligen har kärringen tappat lite vikt. 13kg har lossnat sedan 5 månader tillbaka när jag var fetast i stan (då var jag visserligen rysk dubbeldocka men skit i det nu, låt oss glädjas).

Och det var inte tack vare gymmandet, det slutade jag med för en månad sedan när jag insåg att det var slöseri med dyrbar tid. Man blir ju inte snyggare eller gladare av det, så varför lida.

Nej du, det var tack vare snuset. Jag introducerade nämligen detta bantningspiller för ett par veckor sedan när jag slutade bjuda på mina bröd. Och se på fan, det funkar. Bättre än alla GI, Atkins, simsessioner och trappmaskiner. 

Som Anja sa så klokt för många år sedan: Att äta är en ursäkt för att få snusa.

Johodutack, hellre snus än efterätt.

No comments: