Thursday, April 26, 2007

Saker som kan hända

  • Jag får tunghäfta. Kan varken prata eller hångla.
  • Jag blir nervös och berättar onödiga saker om mig själv. Hur många jag legat med, May I stroke your penis-anekdoter och annat pinsamt.
  • Jag äter något skämt. Börjar spy och får diarre.
  • Jag får Tourettes. Snackar loss om brumman och annat äckligt.
  • Jag blir för full. Sluddrar och måste bäras hem.
  • Han visar sig vara religiös. Jag fördömmer tro, Jesus och den helige anden.
  • Han inser att han är 100ggr snyggare än jag och att han skulle kunna plocka hem någon ur Premier League snarare än Allsvenskan.
  • Vi blir kära...

Camden Town. Klockan halv sju. Hur ska det gå? Vart ska vi gå?

2 comments:

Anonymous said...

Eller sa har ni det bara riktigt trevligt, blir lago, fulla och fnissiga och bestammer er for att mota upp med stans fraschaset blondin i paradisets sal? Knappast, vid det laget ar ni nog nakna...

Anonymous said...

Kan inte stava idag...