Monday, April 09, 2007

Han ska heta Adam så man inte säger fel namn under akten

Jag satte mig på fisens mosse igår natt. Jag vet alls inte varför jag satte mig där och hur jag i fyllans snilleblixttänkande tyckte att man gott kunde byta ner sig till en tungpiercad punkare när man redan hade bestämt nattumgänge med en snygg 33-åring med det genialiska namnet Adam. Det var det dummaste jag gjort på länge. Som straff har jag tvingat mig själv att gå igenom ca 2000 av 32421 personer vid namn Adam på My Space. Jag fick ge upp. Vad är oddsen att jag skulle hitta honom och skulle jag förresten ens känna igen honom så salongssnygg som jag var igår? Och om jag så hade hittat el snyggo, vad skulle jag göra då? Thanks for the add, cheers mate. Det var jag som hånglade så snyggt, det såg du kanske ja. Det var nog ingen god ide det där med att sluta fylleröka.

Jag schabblade bort den tjusiga mannen. Fy fan vad jag grämer mig över min stora cp-skada.

Godnatt.

2 comments:

Svenny said...

Men du rokte val inte, va? Va?

Ulla said...

Nej det är klart jag inte gjorde, röka är ju dödsäckligt. Nej fy fan vad sugen jag var, på mycket, men inte fick jag DET...