Sunday, April 22, 2007

Jag hittade min räv

Det måste vara ödet. Kismet Kebab.

Elefanten igår. Och där sitter han. Jag spelar lite cool, tjusar honom med min gröna ögonskugga. Så kommer han fram. Lång, stilig och sugen. Godafton. Puss puss.

Sedan följer dom med till Big Red. Trots att dom hade planerat Monarken (vem över 25 vill besöka Monarken anyway?). Dricker lite öl. Håller mig på mattan. Puss puss.

Vi åker hem till mig, visst gör vi. Taxin fastnar i en roadblock, men det gör inget. Vi kan promenixa. Man ligger inte med folk det är allvar med. Puss puss.

Det coolaste är hans efternamn. Fox. Bara så. En räv. Kan det bli bättre?

1 comment:

Anonymous said...

foxen!!!!! klart det är en bra karl då. med ett sånt namn. håll hårt i. i den här landsändan är det dåligt med foxys tyvärr. men de få som finns väljer jag att skrämma bort.igår var jag kattkvinnan. mums och kram och kyss / rödräven