Friday, April 27, 2007

Räven och Guran

På allmän begäran kommer nu en rapport från gårdagen. Spände hon sig? Var hon snygg? Fick hon ligga?

Jag tappade inte talförmågan, jag var snarare som sig bör riktigt rolig. Det var inte jag som stod för de pinsamma anekdoterna, det var inte jag som på fyllan hade försökt förföra min mamma. Ingen mat intogs, Liquid dinner fick det bli. Men om man håller sig till Fostervatten går det att undvika att bli dyngrak. Jag fick inte Tourettes; jag lärde honom inte att säga bajs, fitta eller ens hångla på svenska. Ingen var särskilt förtjust i Jesus. Han tyckte att jag var snygg, visst är jag.

Elefanten - Primrose Hill - har du provat att förföra någon till tonerna av A-has Greatest Hits?

Har du någonsin introducerat en vuxen räv till en mjukisräv och dom gillade varandra direkt?

Jävlar i min låda. Kan vi göra det igen?

1 comment:

Anonymous said...

Jag tycker du ska få det, du kommer lämna sniglarna bakom inom kort...