Friday, April 20, 2007

And the pathetic Friday continues...

...med ett samtal från okänt nummer.

- Hallå?

- Hi, it´s Antonio...
(låter som han vill gå loss med en harang om vem fan han är, men jag avbryter, jag vet)

- Hi, how are you?

Bla bla bla

- Do jo vant to tejk a drink witt mee?

Nej jag är sjuk. Skaru till Big Red minsann? Säg hej till min mamma, hon ska också dit.

- Aj cåll again tomorråv to see how yo ar fiiiling, maybe tejk a drink?

Johodutack.

Så här romantiskt var vårt första möte:

Efterfest på ett lortigt köksgolv i en squat. Alla var cp-fulla, han bjöd på spliff och jag somnade i Fuzz knä.

Andra mötet lika vackert:

Jag sprang in i honom på gatan på väg hem till Indiern, bjöd med honom för att sedan ångra mig i sista stund och skicka hem mannen. Av okänd anledning gav jag honom i denna veva mitt telefonnummer.

Beskrivning:

Ca 37 år på nacken, skinnpaj med hårdrocksemblem, sydeuropeisk brytning, långt risigt hår, pilska ögon, glad köttig mun med mycket snack i.

Trodde han att jag var sugen? Trodde du?

1 comment:

Anonymous said...

klart han trodde. klart jag trodde. hohoho, själv är jag såpass patetisk att jag jobbar på en lördag när den kyliga stockholmssolen flödar utanför rutorna. på kontoret återfinnes: ett gäng polska städerskor, ett stycke redaktör för modemagazinet och ett stycke ekonominörd utan liv. kyss min docka, början av juli, vill du ha mig för en helg då kanske? x räven