Friday, November 03, 2006

Omedvetet och extra sexigt flirtande

Jag är en mästare när det kommer till att ragga upp barn runt 20-strecket. Häromdagen befann jag mig lite glassigt på Bar Vinyl, ett stenkast från Mixern. Där sitter jag i godan ro på en plastbarstol och sippar sexigt på min Sol-öl. En gammal finne i mungipan gör sig påmind och jag krafsar av skorpan varpå det naturligtvis börjar blöda. Samtidigt som jag slickar bort blodet i mungipan sådär supersensuellt får jag syn på en kille vid andra sidan baren som vid första anblick tycks likna min kompis Bajs-John. Därför tittar jag extra länge. Och han tittar tillbaka. Men det är inte min kompis Bajs-John som kommer fram till mig och hoppfullt säger:

"Hej, tittade du precis på mig och slickade dig suget om munnen?".

Och tant bara fnissar och säger "Nehejdu" och har på tungan att avslöja det osexiga i att jag slickar bort blod från min finne. "That would be my lucky day", säger killen besviket och lommar iväg med svansen mellan benen.

Fan, jag kunde ju ha sagt "Ja, det gjorde jag minsann!", så hade jag kanske fått ligga.

1 comment:

Anonymous said...

Detta är som ur en komedi. Fast då had du varit Hugh Grant.