Monday, November 06, 2006

my-name-is-ulla-and-im-alcoholic

Godmorgon godmorgon. Det var la roligt att vara berusad på jobbet. Det var la roligt att Tapetseraren typ är fulast på hela Dublin Castle. Och oj vad Jim var bitter över att Boy Kill Boy hade slagit igenom och när jag berättade att dom spelat gamla Future of Junior-låtar på spelningen i Torsdags hade han inte nog med fula ord för MileEnd-horan. Vilken hora va! Och tagit hans tjej hade han också. Men vilken tjej sen då, en hora den med, en cp-skadad norrländsk fitta på hjul, minsann. Det fick man höra. Och rastamannen var sugen och extra kamratlig. Vad mager hon är, Amy Winehouse, och vilka sanslöst fula tatueringar. Men snälla, släng ut mig från puben så jag kan gå hem och knyta mig. Vem var det som följde oss hem igår? En främmande man som var sugen på Emma. Tji och korg fick han. Och jag hade visst somnat ifrån Punk-ligget i Fredags, det visste jag inte ens. Lika bra att ta ett Trinidad-ligg av bara farten och somna ifrån det med. Nu sover vi gott. Mixern är stängd och Dublin likaså.

5 comments:

Anonymous said...

Va, fick du ligga med Trinidad-gubben?

Ulla said...

nämen fy vad snuskigt, det är klart jag inte har.

Anonymous said...

Ameh, vem var det da?

Ulla said...

Men kära du, jag somnade ju ifrån alla liggen, det blev ju inte mycket med det! Allt jag gör är att ligga i min säng, och oftast ensam, om man inte räknar Guran och Räven. Får sluta skoja om ligg, det börjar bli bisarrt. Någon kan ju tro att jag är hora, utan att få betalt. Ojdå!

Anonymous said...

Jag kanske kommer och ligger med dig i helgen. vad tycker du om det? Annars far vi ligga i Glasgow.