Thursday, March 17, 2011

Vad säger du, lilla snygg?


Alltså, no offense, ta det inte personligt, kära Pelto, men Lovisa sa något så jävla roligt igår. På din bekostnad, men det får du bjuda på.

Jag körde en liten pedagogisk recap efter vi varit på SonyE-kontoret igår.

"och så satt du på svarta hunden, och så var det en annan bäbis som hette Axel och hallonmuffins, och så Emma!"

sa jag. Varpå Lovisa replikerade:

"Jag tycker inte om Emma!"

Och ja ba, "va fan säger du, är du inte klok, klart du tycker om Emma". Och Lovisa säger med ett lurigt flin, ungefär som på bilden:

"Nej, jag tycker om gubbar!"

Humor.

2 comments:

Sopan Pelto said...

men nej, jag blir helt knäckt, livet är inte värt att leva, jag måste dra något gammalt över mig! även om lilla snygg är smart så tror jag nog ändå inte att hon har lärt sig att lurskojas än, så något otrevligt måste jag ha sagt igår för att knäcka vår fina relation. jag som tyckte vi hade en bra dialog om mössor och vantar. ack ack ack.

Ulla said...

Jo klart hon lurskojas. Ibland säger hon "jag tycker inte om Gojoj" och så skrattar hon rått, elakt o länge och slänger honom på golvet. Men det vet vi ju att hon älskar'n. Lurskojandet kommer nog tidigt hos de smarta. För klart hon gillar Pelto, alla gillar Peltokungen!