Saturday, March 05, 2011

I fin form

Nej, i någon fin form är jag tyvärr icke. Stockningen har lyckligtvis lagt sig något efter ett ihärdigt pumpade, men slitenheten är som en pensionärs efter vasaloppsmålgång.

Idag har jag nämligen idkat mitt första motionspass sedan 17-minutersmaran jag tillryggalade för snart två veckor sedan. Hemifrån till Ica Tuna and back. Ingen dålig promenix. Och nu känns kroppfan som den vart på 3 aerobicspass på raken med den där Jimmy på Gerdahallen, fast man glömde att stretcha efteråt.

Men nu är det bara att bita ihop och fortsätta motionseran av bara farten. Så att jag blir smäckraste läckraste tvåbarnsmorsan i stan. Och att döma av hur folk som fått barn ser ut över lag, eller det kanske bara är den nyförlösta träningsoverallsmaffian på patienthotellet, ska det inte vara så jävla svårt.

2 comments:

A Olsson said...

Räknar du in mig där i fulfållan, eller?!

Ulla said...

Självklart inte, är du knäpp, snygging?!