Thursday, March 31, 2011

Om ändå man finge mumsa den där mamman




Men det får man inte. Jag kan inte bjuda på det. Så omodernt och lite äckligt. Får man tycka så? Nej säkert inte, varken enligt Svenne Banan eller Amningspolisen. Men jag har väl aldrig varit känd för att rätta mig i leden.

Lika illa tycker jag om den förbenade bröstpumpen. Mjölk i de sexiga pattarna, det är ju helt sjukt osensuellt.

Nu räcker det, ge mig en hormonspray och därmed basta.

Det finns inga barn som dött av lite NAN.

1 comment:

Anja said...

Kan bara tillägga att min söta guddotter och tillika systerdotter inte haft något val i denna frågan och hon är kärnfrisk, växer bättre än många andra barn och har inga allergier. Dvs NAN är minst lika bra som "hemkört" och det ska man inte ha ångest för att man tycker! Det som är bäst för dig är bäst för dockan. KYSS! Lycka till!