Sunday, April 15, 2012

Det går inte så jävla bra för Sverige



Jag har gjort ett och annat avsteg från min nygamla LCHF-livsstil, så skulle man kunna säga.

Vad fan, det var ju rock'n'roll-jigg, klart kärringen ska ha en pint (se bildvisning). Och det vore väl direkt oartigt att inte ta en bulle på fredagsfikat, vore det inte så säg. Att jag sedan tog två behöver vi väl inte uppehålla oss vid, petitesser, pettischmesser, kan jag tycka. Sedan bestämde min man, helt raskt innan han for till ICA, att fredagar råder undantagstillstånd. Då får vi. Svulleri svullera. Jag hann knappt blinka ännu mindre yttra orden 'hello, my name is svullen' (Sue-Ellen) innan han var tillbaka med en 300-grammare med tillhörande Holiday-dippa. Hej tjockis, I love you.

Men annars så. Jag är på rätt köl. Idag har jag inte ens köpt lördagsgodis, give me nu a break, det är tamigibrasan första gången 2012 detta händer. Inte en ynka liten gelégrodjävel har jag fått.

Om jag lider? Om jag lider!

Nej du, inte så värst.

Nästa fredagsmys har jag planerat glassorgie. Med kolasås. Det gäller att ha något att se fram emot här i lilla livet.

No comments: