Saturday, April 14, 2012

A blast from the past


Jag tycker att ni/du är underbara. Vi åker snart hem och jag vill att ni/du ska veta att ni är en bidragande orsak till att jag gärna åker hit igen. Jag gillar ert sätt att prata och ert sätt att vara. Med öppenhet mellan er och mot andra känner jag att det skulle vara ett nöje att hålla kontakten. Om inte det är möjligt kommer jag att minnas er/dig som de mest underbaraste, goaste och trevligaste människorna jag träffade på Roskilde. 
Med varma hälsningar / Christian


Jag hittade detta fantastiska uppiggande brev i min s.k. "konstig box", den som är fylld med minnen, biljetter, historier om mitt liv.

Men jag minns inte Christian? Vem var han? Vem fick han hångla med? Uppenbarligen gjorde han inte lika starkt intryck på mig som jag på honom. Brevet är från andra delen av 90-talet, skulle jag tippa. Fy fan vad roliga vi var! Festivalgänget. Ungdomslandslaget. Älskar't.

No comments: