Wednesday, April 25, 2012

Nähä, då sticker väl jag till Brasilien istället. Skyll er själva

En bra sak med att de som jag förväntade mig skulle anställa mig för att jag är så oslagbart duktig inte gjorde det:

Jag kunde huxflux nappa på erbjudandet om en resa till Brasilien. Den tar vi sa länsman. Ingen bryr sig om vad en tant gör i juli, förmodligen är jag arbetslös iallafall, eftersom varken nutida eller presumtiva arbetsgivare verkar ha förmågan att inse min storhet.

Skiter väl jag i, rönnbär är sura, jag ville ändå inte boka era fula möten.

När ni sitter och trycker på era strandbadlakan på tradiga Lomma Beach, då möter jag vintern i Brasilien. Garanterat 20 grader celsius, så jag vinner iallafall, sådetså.

2 comments:

Alexandra said...

Skriv ett inlägg. Jag har astrist

Ulla said...

åh, du kan inte ställa din tillit till att jag ska kunna roa dig, jag har häcken full med att roa mig själv i den mån jag hinner. Godafton.