Tuesday, February 07, 2012

Tankar som idag slagit mig

- Hur häpnadsväckande snyggsexigcool Madonna är, den som säger något annat, som t.ex. att hon ser ut som en sleten Friskiskärring,  ljuger för sig själv och andra.

-Att ramaskriet mot höjd pensionsålder är orimligt - vi börjar jobba vid 25, trillar av pinn runt 90, alltså skulle vi leva mer än hälften av livet på bidrag, allihopa, det orimliga i det.

-Jag vill också köpa hus på Rivieran, spela boule och glassa, men det är en ORIMLIG önskan.

-Kanske om man ändå skulle ta och vinna på Lotto.

-Jisses vad folk fikar mycket på arbetstid och varför är det ingen som vill fika med mig?

-Jag är faktiskt bland de roligaste människorna jag någonsin träffat, fy fan vad kul jag är.

-Satan vad kallt det är, särskilt om man cyklar, stackars mig på min järnhäst. Varje gång jag cyklar över isfläckar får jag tourettes, säger saker högt om röven och sånt. Vad fånigt.

-Vad tråkigt att ingen nånsin ringer till mig, av alla mina miljontals vänner (nåja). Fast sen kommer jag på att a. Jag har inte delat ut mitt "nya" nummer till nästan någon b. Jag tycker det är sjukt jobbigt att prata i telefon med ryckande barn i kjolarna, och c. Telefoner (alltså pratfunktionen) är så förskräckligt ute, så 2003 liksom. Det finns ju så många andra moderna sätt att umgås.

-Oh vad jag är smart och duktig.

-Oh vad jag är cpskadad och sopig.

Det var väl ungefär allt.

No comments: