Monday, June 21, 2010

Nu tar vi bir'n

Gissa om jag blev sjukligt glatt överraskad imorse när Bilprovningsgrabben sa att det enda jag behöver fixa på bilen är bromsbeläggen. Och inte ens körförbud delade han ut. Nej, vi kan glatt rulla runt en månad till med skriande bromsbelägg, stål mot stål, låter för jävligt.

Gissa då också om jag har lust att stämma Autocenter i Lund för deras hutlösa kvotering om 26 lakan och deras lurendrejerisnack om länkarmar och bärarmar. Det är alls inget fel på våra länkisar och bärfisar, de ska alls icke bytas, och ni era skummisar och bluffmakare får inte en spänn till av mig utöver de 2,8 tuss ni lurade av mig sist vi sågs. Men det kan jag tala om för er, att det var fan första, sista och enda gången jag betalade för luft. Fy skäms.

Nu har jag skrivit en bitande recension och lagt ut på Rejta.se. Lägsta betyg. Varsågoda. Hoppas ni konkar, det vore inte mer än rätt.

No comments: