Thursday, June 17, 2010

Dagens rätt eller dagens outfitta

Att välja mellan pest och kolera, det är väl inga problem. modeblogg eller matblogg. Båda är väl ungefär lika jävla fantasilöst och tjockbottnat trist. Det här har jag på mig, det här har jag ätit. Och här är min intresseklubbsanteckningsbok, den behöver jag verkligen nu när du skriver så intressant, ullaguran.

Det här åt jag igår, på en sylta som heter Gränden i Malmö, dit jag för övrigt har för avsikt att ta mina svärföräldrar när de äntligen kommer från Brasseland, för det var såna jävla goda spett där. Och en tjusigt kontinental restaurangmiljö. Kanske ser det ut som någon har spytt på tallriken, kanske är det ingen bra bild på så vis, men gott var det. Fy fan serru.

Och gissa om jag hade flott och suget sällskap. Det var den här som satt bredvid och tryckte i sig potatisgratäng inför långfärdsbussresan till London, via Köln. Så gullig hon är, min lilla Lina va!

1 comment:

Lina said...

Kära nån, vilken imponerande snygg dubbelhaka jag har!

Och för övrigt är du också himla gullig, min lilla tant!

x