Saturday, January 19, 2013

I am a präglare

Åh vad jag älskar vissa uttryck som jag eller mina vänner har myntat. Jag brukade föra citatbok över dem, nu är det väl något enstaka bevingat ord som hamnar på Twitter, patetiskt, I know.

Men jag minns de gamla, och jag använder dem än idag. Och för dem vidare. Uppenbarligen.

Igår pratade jag och Lovisa om könen. Ja, man gör det ibland. Hon pratade om att flickor har snippa och pojkar har penis. Då reagerade jag lite på ordet penis och sa att jag tycker nog pojkar har snopp. Varpå hon replikerade:

Då tycker vi olika!

Precis med det tonfallet Sara P eller om det var Sara Ps expojkvän från Borlänge brukade ha.

Och herre jävlar vad coolt jag tyckte det var att hon fattat, att hon anammat , att hon citerar Sara P av alla coola människor!

No comments: