Wednesday, January 05, 2011

Trötthetspolisen

Nu kommer han, världsmästaren i trötthet, och slänger tant i bingen redan såhär innan klockan 22.
Är det åldern som tar ut sin rätt måntro?
Nehejdutack, än är det krut i gumman. Det var nämligen ett sånt hårt party att jag var uppe och lattjade till halv två, sedan uppe i ottan idag dom vanligt, då jag krämade på mig nya födelsedagsfoundationen som gav löfte om att look 5 years younger, och det var ju gött att se ut som 30 dagen efter 35-årsdagen. Sprejad med nya sexiga katemossiga pruttifymen. Och så åt jag min fylleridagslunchbox som jag fick av min mamma, så jävla god var den, därtill mumsade jag i mig två av mina fylledagstablettaskar. Och till all dom som sa grattis tryckte jag gillar't, för det är ju just vad jag gör. Jag gillar't a lot. 79 spexiga kilon vägde jag in mig på hos morskan idag, och då hade jag ännu inte tryckt i mig min i gåva mottagna Aladdin-ask. Fy fysiken och fabian vad läckert. Nu sover vi va.
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments: