Wednesday, January 12, 2011

The only tjockis in town

Nu har min tjockaste klubbkompis kastat in sin handduk för i år. Nu är det bara jag kvar på bygget att bära fett-fanan högt. Jag och dubbelhakorna. Och valkarna dårå.
Men mest bara jag och folks snidiga kommentarer såsom "oj, nu är det inte långt kvar", "oj, du exploderar nog snart" eller "oj, vad tjuck du blitt". Allt börjar med oj och jag vill replikera "var får du alltifrån, tjockskalle, cp-skadad och av bullar tjockemiau-ful".
Det är nämligen helt normalt att anmärka på den gravides rondör, det är bara den förätne fetknoppen som kommer undan.
Men jag håller på att explodera, det är sant. Definitivt för fet för ett fuck, som den härlige Svullo sa. Ingen kommer härfram.
Nej nej, men det vet jag bäst själv, det behöver jag inte 20 kommentarer om varje dag bara för att folk känner att de vill ha något att säga. Och bort med tassarna för fan.
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 comment:

Anja said...

Åhhh. Trött man blir på folk! Så där höll alla på när jag var gravid med Elsa: "Ohh du kommer att få en jättebebis" och "Hej tjockis!" och "Ojojoj vad stor du är nu" och "Jag känner en som ska ha samtidigt som dig och på henne SYNS det knappt..." Grrrr...