Saturday, January 29, 2011

Mer målfoto

Förra gången jag befann mig i förlossningsträsket var mina viktigaste mål att ha linser/smink och att inte bajsa på mig. Detta lyckades jag med. Men det vete fan om jag hade hedern i behåll för det, jag är tvekis.

Denna gången har jag bestämt att jag kan bajsa tantmorskan i ansiktet for all I care, bara jag får ordentligt med knark. Och det viktigaste i snygghetsgenren är att ha läckra, välmålade naglar så det ser läckert ut när man håller bäbisen på de första fotona.

Jag har redan börjat måla snyggt in preparation, för säkerhets skull. Idag 70-talsrosa. Hädanefter har jag snygga händer, ok.

2 weeks to go.

4 comments:

Anonymous said...

Hi hi hi, vart fick du den iden om naglarna från? Mammadockan? Kram

Pelto said...

känns väldigt franskt, men det blir nog gör-snyggt, och jag tror jag gillar det! inga amningsbilder på facebook bara dockan min, så är du schyrre.

Ulla said...

Klart det var mammadockan som inspirerade så snyggt!

och inte fan ska jag lägga ut bröna på fejjan, det vore det vidrigaste!

Nina said...

Mina är nymålade i nyansen City Red från Isa Dora...vad har du?