Tuesday, January 11, 2011

Galen i äpple

Kombon röda ögon och gult hår, vad tycks om den?

Mitt barn är inte så jävla het på havregröten när det vankas kakor, tårtor och flott. Nej det bästa är fan vanlig hederlig frukt. Ett äpple smäller högre än en negerboll. Lite mango? Ja tack. Tårta till kaffet? Nej tack jag kör.

Jag tror det beror på att vi bjuder på så pass mycket skit att det helt enkelt inte är så spännande och "förbjudet". För vi vet ju att förbjuden frukt smakar bäst. Bulle, chips, läsk, mcD, you name it.

Helt enligt denna princip tänker jag bjuda på knark och cigariller så fort hon fyller 12.

Published with Blogger-droid v1.6.5

2 comments:

J said...

sweet

Anna said...

Min kusin ska ge sin systerdotter en resa till Ibiza så fort hon fyller tolv. Jag tycker att det är en fin inställning.