Sunday, January 02, 2011

I love you

Det är lite spänt det där med kärleksyttringarna, kommer du ihåg? När ska man basunera ut det och hur? Och tänk, vidriga pinsamma tanke, om han inte säger I love you too. Då sitter man där som ett bevis på löjlighet med sin långa näsa och sitt skägg i brevlådan. För det är ju inte precis läge att säga "äh va fan troru, skoja bara".

Så komplicerat är det inte med en liten. Man vet ju bara, behöver inte säga't. Fast igår natt, när vi låg i sängen och pratade och skojade som bäst, vände hon sig plötsligt mot mig, tittade på mig med sina vackra ögon med beundran i blick och sa: JAG ÄLSKAR DIG.

Fy fan vad fint va. Jag blev alldeles tårögd och rörd till bristningsgränsen. She loves Me, yeah yeah yeah. Och oj vad jag älskar henne också, så det sa jag till henne.

Kärlek när den är som vackrast.
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments: