Wednesday, July 04, 2007

www.godide.com

Tycker du att det är en god ide att dela en flaska vin med sig själv när man ska upp och flyga klockan tre om morgonkvisten? Nehejdu, det tyckte inte jag heller, jag är väl varken dum eller alkoholiserad. Därför delar jag med en räv som jag nu skickat till affären för att köpa ny flaska, ny underhållning, nytt ackompanjemang till cigarillerna. Nikotinet hjärntvättar oss att tro att det är ju så gott att röka. Ju mer man röker desto mer inbillar man sig att det är mums. Nu tar vi en till va. Ja tack en till, sa polisen.

Packa också. Packa du väskan innan du blir packad, tantdocksjävel. Packa pappas kappsäck, det ska vara bröllopsgåva, bröllopsskor, bröllopsklänning, bröllopsbestyr. Det är viktigt det här med tvåsamheten.

Nu. Mera vin till mig!

3 comments:

Anonymous said...

fy fan för dig din pinnknarkare! Ses nästa vecka!

Anonymous said...

Din foradare! Vi skulle ju sluta tillsammans! ha det sa skoj pa broloppet sa ses vi sen. Kram kram

Anonymous said...

sa man svar nar man varit pa grona mannen, det maste varit all stella. hihi Ha det bra i Sverje sa ska jag ga pa ungdomsdisko i helgen och halla fanan i topp! kramkram