Thursday, July 19, 2007

This Morning...på vår balkong

Från min balkong i morse idkade jag kändisspotting. Och det var fan inte vilka dårar som helst, det var Ashley och Joey Cole som hade rest tidsmaskin tillbaka nästan ända till blöjåldern. Redan då visste de sina färger. Eller ja, Ashley har visst gått och blivit neger på äldre dar, men det är en annan historiett. Blue is the colour, football is the game, skanderade de där nere på min gata, den snyggaste gatan i stan om jag får tillägga.



Här kommer dom, här kommer dom!


Hello, hello, we are the Chelsea boys!

Jag undrar varför man måste skugga barns ansikten när man publicerar bilder på dom? Vad handlar det om? Nu är ju mina barn, som verkligen inte är några apor, vända bort från kameran, men annars, hade jag brutit mot lag och ordning, eller vad är det du säger?

No comments: