Friday, July 13, 2007

Animal Farm

Fredagen den 13e - ska jag gå hem och lägga mig i sängen med störtkruka på huvudet, låsa om mig, och hoppas på att jag genom Guds under klarar mig till midnatt?

Nej, I'm not superstitious, som Joey Tempest i Europe sa 1988. I have no doubt. That there's a reason, how things turn out (käften på dig med dina ostiga lyrics, Joey). Nej vet du vad, solen lyser, himlen är blå.

Jag ska leka med alla djuren på Elefanten. Hoppas på räv eller bäver, groda eller katt, duv(mats), falken och kanske kanske mors lilla olle.

Håll nu hårt i börsen, nästa helg är det allvar, denna är bara på lek, nästa helg kommer ju Le Foxette och vi firar dockor i dagarna två i den stora röda knullgrottan. Suget!

1 comment:

Anonymous said...

med renad själ från hästsemestern kunde jag inte vara sugnare på lite pintande med mina älsklingsdockor! Foxit