Monday, July 16, 2007

Varför ringde han aldrig?

Nu har vi äntligen fått svar på frågan som gnagde så. Varför slutade High Five höra av sig där någon gång i Mars? Tanken att han inte skulle vara sugen på tant kändes orimlig.

Vi hittade honom på Constituition i Lördags. Med fotboja. Förklaringen var så enkel som att han suttit i fängelse. Han hade visst misshandlat någon tyckte polisen, men självklart var han oskyldig. Hade, som han sa, nöjt sig med en anger management course och lite böter. Nu hade stackarn förlorat jobb och bostad, flyttat hem till mamma. Med curfew kl 19.15 till 07.15, varje dag. Annars ringer det i fotbojan och han åker tillbaka in i kurran. Många bra program på Sky Television.

Nu vet vi det, och vi är ganska nöjda med att inte ligga med den längre. Snygg var jag iaf fortfarande, fick jag veta. Det var ju bra det.

High Five!

3 comments:

Anonymous said...

åååhå, är det där dom hamnar när de inte hör av sig mer. Finkan! hah, då känner jag jättemånga i finkan. där sitter de allihopa och pratar om Räven.

Nina said...

Ja jag maste nog ha ett par styckna jag med som sitter dar och vantar spant pa att fa komma ut och hora av sig till mamman, men da ar det for sent serru!

Anonymous said...

Asch, nu har han ocksa hamnat i finkan den dar sota pojken med dom fina ogonen...