Thursday, July 26, 2007

Osterian

Det här är nog bland det roligaste jag har åstadkommit i mitt liv. För att klargöra:

Ja, det är min röst som läser ostigheterna, den är bara lite sexigt distorted till oigenkänlighet.

Det är jag som har "programmerat" den snygga ost-flashen in my hey days, på den tiden jag var kung på webdesign (vilket var på den tiden då det typ inte ens fanns javascript, xml bla bla bla).

Gå nu hit och skratta: Osterian
Direkt, utan att passera gå!
Jfr: Arnolds osteria, den är också bra.

Herregud vad rolig jag var i slutet av 90-talet. Vad hände?

3 comments:

Anonymous said...

så jävla roligt! alltså så JÄVLA roligt! gillar "nu ska det verkligen smaka med mat", "ska en ha ska alla ha" och "men gör det bättre själv då". hahaha! du var min själ rolig i slutet av 90-talet, men tror nog du är lika rolig 2007.

Anonymous said...

ha ha ha ha ha ha detta gar inte att forklara for en engelsman. Jag har precis forsokt men det gick inte alls. sofie

Anonymous said...

hoho, detta känner jag igen från din urgamla hemsida. roligtroligt.