Monday, March 05, 2007

Telefontrams

Det tramsigaste jag gjorde i helgen var så klart telefonrelaterat som vanligt. Inte alls i klass med mitt all time high "may I stroke your penis", alternativt "come on over, I'm naked", för dessa två slår de mesta i vinfryntlig idioti, men får man ett "ulla- she was such a good girl" från High Five på Fredagkvällen, och alla potentiella hångel på Debaser är ostystare, kan man ju inte annat än att inleda ett sms-maraton, mestadels byggt på envägskommunikation från min töntiga sida.

Vill du vill du dansa, vill du komma hem till mig på middag, vill du ligga? Det var så mycket jag ville. Nu är jag inte lika säker.

Eller Indiern då. Har du druckit dina fem pints frågar han. Oh ja, säger jag och säger något om att vi borde minsann svänga en bägare ihopas. Varför det, undrar jag nu? Jag är så glad att vi är vänner, svarar Inidern. Jaså? May I stroke your penis, then?

No comments: